holiday



hellow and good mowning , hoho (!) kay awakawak and awk mesty tekejot saye bngun awal ary nieh ,kay ta yah nk tekejut sngt , kann -..- huaaa btw ary nieh ak naek bas and nk balik kl > why naek bas , act my mum stay kat kmpg , ak ta nak dok kmpgg , sbb nnty ak notty . haahaaa jgn pikey laen ak debik kang , :>   sia2 jeh zaman remaja andaaa, hikhik :)
anyway , ary tue ak pergi penang , smata2 nk g wedding kazen mkcik ak , hoho. time otw dah nk sampai , ayah ak stop kat kdai mkn ny , ((!) ak ta turun sbb nk tydo , kebetulan dai mkn tue ad karokey mmg ta leyh tydo lah kn sbb bising , so ak kluar ,m than ak teperasan sorag mamat ny , muke dye nk dekat sc ak yg dulu ,awmm , sumpah nk dekat , tapi yang pelik dye dok perak but knp bole ad kat penang kay aku konfius , errrr  klu boleh nk g tnye jeh nama dye ap dhoo , tapi segan mklom lah ak ny kan pemalu org ny , hehe :)
kay anoyying -.- but sampai skrg ak dok teringat kat mamat tue , bukn ap nk tahu je dye tue btol ke buda yg ak penah kecewa an dulu , errr :) aku jahat dulu sbb pnah lukekan hati dye , 2 kali weyh first ak bodo sbb couple gn budak yg ak baru knl , err yg second ak sakit kn haty dye sbb ak nk couple gn superman ak tuh hah , err nasib still gn amer lagy , heeee :)

awmmmmm <3 now story pasal smlam , woi ak panas weyh gn koe buncit . why ? yeahh sbb dye test ak pasal ad buda name eri apa tah nk minta jadi scandel , than buda tue jugak ad num aku , sbb ap dye bole ad num aku ? sbb ary ap tah aku ad buat status , sya bosan , tade sapesape nak text gn saye :) boleh awak teman saya ? klu boleh sila tinggal kan num telepon :) byeeeee
yeah thn mmbe aku bodo g letak num aku kt coments tue , so buda tuh pat la num ak , :< and smlam amer gertak ak nk num buda tue , ngekk ak dah tade num buda tue acono nak bgy ? ? pilok bebeno pakwe ak sorang tue , aish sumpah sabaa jeh gn dye , last dye pakse ak lagy , mmg sia2 dapat maki free2 dari awek koe ny , hahahahah :)
last2 dye gurau awmmm , still geramm HAHA :< jhat kankan , g babap dye g :) awmmm hahah
ngeeee -..- semalam capitain manje lah awook haha budu g merepek bnda macam2 :< nak merepek awak tue budak lagyy tak elok untok otak , hak :<

p/s : tade ap yang nak story , btw otw balik kl . dalm bas . (!) ak ta mao dok kmpg . bosan scndel ak sorang tue pon balik umh nenek dye , ta dapat nk date gn lesbo kite , (@!) kay penat nk tydo , kay choww , :)