IHY ILY



hye boys and girl . kite rindu dengan awak la blogger , <3 dah lame tak dating kan ? muwewe kay annoying
hye boyyy/girl i love you >? time tngah couple . hye boyy/girl im really hate u , yesss im serious :P lol cm haremmm , kay normal kan bnda cm ny jadi :P aku tak ckp ah aku dulu pon cm tue jugak muwewewe <3

hye boyss bole stop sakit kan hati gurls tak ? aku pnat dho tngok pumpan kna game dengan lelaki sumpah aku menyampah gentel dho nmpak sngt tade kote lelaki2 yg kuat game gurls :P  *sorry terlepas :P
isma mula dari skrgg cari la lelaki yg btol2 sayang kan koe yg bole jage koe , bukan stok2 cm harem yg kat lua sana , hemm start dari skrg try lah lupa kan buda penulis blog ny , dye ny bukan nya baek mna pon , cntik pon tak . nak jage perasann org pon tak reti , kan :) lebih baek tinggal kan je dye ny kalau dah tak suke daripada koerang maen kan prasaan dye , :P weyh gentel aku ckp jgn sampai aku buat bnda yg lagi terok yg korang2 yg pernah buat kat aku dulu , serious aku ckp jagan ah pakse aku jadi jahat , :P kalau dah tak suke gn budak yg kuat merajk yg ego yg suke sngt buat hal ny terus terang jela eh :P FYI aku bukan nya suke2 nak emo2 gn someone ny , aku pon tak suka nak marah2 org nak tengking2 org ny , tapi sume yg aku buat sumpah aku tak sedar , :P yg tak tahu ape masalah aku . pless tutup ah mulot korang sblom aku maki korang, :Paku bukan suka2 makbapak aku jeh nak maki2 tengking2org , aku tak sedar ape yg aku buat , so jgn ah suka3 hati nak ckap akuny kuang ajar ,  otak ade pakai la weyh :P anyway TAK PERGI SEKOLAH PON  BOLE HORMAT ORG LA -..- #ade sape2 terasa ? wooooo kesah pulak akuuuuu :P mmg post ny untok engkau