cinta hati


hye stalker --, hee sorry syg2 isma dah lame tak update blogg , well so busyy laaa . ! haa kann budak nyh dah nak PMR so study hard la kankan . herhe , korang mesty rindu titew kankan alololo . kite pun lah awak , hahaha dah mule dah gedik aku datang . kay cun
eh copp copp ! look ? he is my future boyfriends :D safwan shafie , aloh panggil angah pendek dh laa ehh! haha . mana dapat dye ? ambik dye kat tepi jalan je , hahah kerek dho , kay takde lah mule2 knl dalam fb nyh jugak act , then he ask my number to contact2 *OHHMYENGLISHH * haha . then kankan tiap malam kta org texttt , swett kankan hahaah
kay then angah couple gan mmbe aku ! aku lah org tngah ny . then ex dye abaikan dye maka putus lah mereka . tapi kan angah ada bagi aku scandel sorang fizie hermansyah ! hah cm ape dah , tapi skrg kta org mmbe jeh kay , one part yang best , lepas angah tahu yang aku gan fizie takde pape , ots dye minta couple , sumpah wey mase tue aku ingt dye main2 jew ohh , tak thu pulak yang dye serious mcm tue kankan, then terima jew ! tapi benda yang tak best aku tak tahu nak bagi tahu mcm mna kat ex angah yang aku gan dye dah couple , errr damn gile la , tapi nadia dah tolong bagi tahu , 3 hari jugak lah tak bertegur , then lepas tue owkay dah ! hehe

kay pape pun safwan shafi2 21.14.2012 you are mine take a note diyy ! hee
seriously miyy loveyouusoosoodamnnmuchh ! muah