ciri2 lelaki yang aku minat ;)


kay reader hye sume <3 tngok kat tajuk korang tahu dah kan aku nk ckap pasal ape , so now aku juz bgy tahu ciri2 lelaki yg aku suke ;) tak kesah la dye cm mna pon well aku mmg dah ade bf but why not klu kite juz nk yg lebih better :? kay jokee laa hahaah aku juz saje je buat post cm ny (!) nk dye tahu yg he so perfect to me :) tapi klu ciri2 tue tade sekali pon kay aku tak kesah sngt aku cume merancang kan :> allah yg tetukan :)

1 - matang :) why kna matang ? weahh aku gurls so aku nak lah bf aku tue matang so nmpak ah matured sikit kan :>
2- pandai jage hati aku , sbb ape > ? well aku ade gax perasaan takan ah aku je yg kna jage perasaan dye kann . so baek ta payah couple klu cm tue :)
3-hormat :> ' klu dye pandaai hormat so dye akan hormat aku sbgy perempuan and dye akan hormat family aku . klu family aku dye tak dapat hormat . jgn harap aku nk hormat dye :)
4-jujur walau ap pon . aku harap bf aku tue akn jujor dengan aku sbb klu tak jujur ape gune kite stay together right ?  and tak payah la berahsia sbb walaupape pon klu aku dah syg , aku akn terima je kekurangan someone :)
5-beragama so oneday dye boleh la jugak bimbing aku tak lah dua2 terpesong ta tahu kemana kan :) aku ny pon bukan lah baek mna :>
6- sporting . dye sporting ade time boleh anggap kwn . ade time anggap bf :> takan ah nk serious je kan tak bergurau langsung , bosan ah klu cm tue ;)
7-kay yang paras rupa ? act ak tak kesah dye handsome ke tak ke . asal kan sedap mate pandang . sbb klu handsome perangai tah pape tak bole jugak kan ;)
8- gentel ny yang paling penting kot , muehehe sbb klu dye tak gentel kan cm mna nk tackel aku ? hahha gentel sikit jgn sikit3 nk pakai org tngah kay , tak suke cm tuee klu sikit2 nk suh mmbe dye kee kan baek aku couple gn mmbe dye kan :P HAHA <3 joke*
9- setia .yeahh ini pon kna ade gax la sayang sume org nk kan couple dye setia right ? aku ponn muehehhe klu rase awak tak setia dah boleeee jalannn maen sana jauh2 ;)
10 - terima aku seada nya , boleh terima kekurangan aku yeahh aku tak perfect kann. and aku ny bole tahan degil gn ego dye , hahahah  , hah aku tak suke klu couple juz sbb muke sbb duit sbb laen2 kann , arhhh sampai mampoz aku akan FUCK koe sygg ;P

haha > so how ? dah bace and dah tahu kan aku nk yg cm mna ? hahah :P sbnarnya ade lagy tapi mls nk ckp sbb ciri2 tue dah ade dah kat AMER HAKIM , hohohohoo :P
act ciri2 tue bukn tok lelaki idama aku jee , juz untok mmbe lelaki pon bole , :> hah skrg kan ramai org nk kawan sbb nk tumpang senang , nk BARANG (itu yang pasti) or ape2 jelaa , sampai benda tue jadi kat akuu , sumah sampai mati ak FUCK koe , btol dhoo :) klu nk tao try ah buat ,, awmm muahh setepekk :* HAHA  kay itu je pape hal nty aku akn update yg baru kay syg <3