♥iya kan je



hye reader stalker ;) cehh sebok ouhh sume nk tao post ary nieh , muahahah <3 enrty ary nieh aku pon ta tahu ah ade kna mengena ke tak gn pic tang atas tue kan ? btw dlm miggu ny kan new feed fb sku memanjng je post pasal SINGLE :) ouhhh ramai eh yang single ? hoho bole ah ngoratt heeeeee tunggu taoo :P *gataiii* and2 buda2 fb rami yg ckap seorang lelaki menitis kan air mate nye di sebab kan seorang perempuan yang dye sayangi , lelaki itu seorang yang setia :) yeahh aku selutt gile habiss klu ade lelaki yg ,macam tue :)
aku penah lah dengan frust than menangis , tapi aku nk tngok ftf lelaki menangis sbb terlampau sayang kan perempuan :> HAHA kan best superman aku menangis sbb kan aku fuhhh makin sayang aku dengan dye . ny tak aku je kankan :P kuat tacing dho penulis blog ny serious aku ckap ==, muahah
eh lupe . ckap pasal lelaki menangis sbb kan perempuan aku ingt kot time aku dengan dye break sblom couple balik , time tue otp dengan dye :? ak mara gyle dengan dye time tuh tapi akk angkat call dye sbb aku rindu dengan suare manje dye ;) and ayat yg buat aku cair dye kate bile dye denga suare aku angkat call dye . dye cm nak nangis :P ouhhhmayyguchiee atoto shuitt jugak koe ny kann biyy . ehh asal tak nangis je teruss muaahahahha kan omeyy tuee -,,- ape2 pon kan aku still sayang koe , even kite tak macam dulu :P aku tahu koe pon syg aku kankan , mengaku jelaa aku tahu dahh :P annoying gyle ayat aku dho , bhaha :> kay sampai sini jela weyh aku penat , peaceyawww

#guess what ? semlm aku sakit kan hati dye , muahahhah :P mmg suke tngk dye tacing kbye