suck day



hye reader -..- samekom :) so macam mana ? muehehe sehat takk ? yang sehat tuee bgus , hikhik >.<
humrmm . ehh hari nieh kite bngun awall , tahu knp ? kite pergi ikot syairah syawal . buat ape ? act hari ini dekat taman medan ade espo cm gitu laa so mak dye ade bukak tmpat jual barang make up , so kite tman dye . and nak cari duit sikitt . yelaa cuti skoah kan susah la nak dapat duittt yang senang tue bole cita la kan :< humm kite cari duit pon untok senang nak topp ke nak contact  dye , tapi entah la knp mmg hari niehh sedihh gilee laaa . and i wish i could forget him why ? huh first aku harap DYE , tak payah la bace post niehh , aku tak nak pon dye bace -..-
kay tadi pagi2 lagi aku dah kluar ibu shairah amik aku . time tue aku tade kredit ingt sampai sana nak cari kdai topp tapi tade kdai yang ade laa . last shairah text ayah dye minta topp kan aku . and masok pon :> dapat je topp bnda first aku buat , aku text dye -..- and dey buat CALL ME BACK . aku [pon call la dye . ingt nak tahu dye buat ape , dah mkn ke blom . sehat ke ? sbb aku rindu sgt dengan dye , tpi dye perli aku pasal post yang aku buat pasal abg angkat aku , dye pikey aku pergi taman medan g jumpe abg aku , humm salah ke ehh ? aku buat post cm tue tok abg aku ? abang aku pon sakit , aku  ade abang angkat yang baek yang care pasal aku and tak slah kan aku nak sayang dye ? tapi knpe dye buat cm tue ? . dye perli2 aku and aku off fhone dye , and dye bole text ."" knp matykan? takot abag sayang marah ke ? takot dye tinggal kan you ? :-o "" sakit hati la weyh , aku pagi2 bngun ikot mmbe aku aku nak cari duit nnty aku bole topp aku bole call koe ak bole lpas rindu denga suare koe , tapi cm ny kan koe balas kat aku kan ? yelaa aku tahu sape aku dahh kan -..- btw thanks sngt , aku hargai sngt ape yang koe buat , aku susah payah topp semata2 nak lpas rindu lat koe , ny koe buat kan . weyh AKU MENYESAL CALL KOE TADI :>  and lpas ny mlas lah nak call org cm koe dahh -..- aku buat baek org buat macam ny ;)

#sometime aku nmpak happy , but tak pon ;(