khairul anas ;]



hye reader -..- samekom 'sehat takk ? hah yang sehat tue bgus lahh :< ny kite nak ngadu kat blog kite ny act kite sakit pert start ptg tadi untill now . entah sbb ape tapi yang pasty merut ak memulas gile and lpas mkn ptg tadi ots ak muntah2 :) nak pengsan pon ade grrr-..- ny sume mybe sbb dari pagi aku tak mkan kot kan ;{ ermm sokay aku still okeyh tapi abg ?  ehh jap lupe nak bgy tahu name kat atas tue abang angkat kite laa  :)  dlm bnyak2 dye yg paling aku sayang ah -..- *sorry capitain ;'[ act tadi mmbe aku ira ade call and dye suh aku call abg . okeyh tape la mybe ade hal pnting abg nak ckp and ots aku call . first dye bole cam ah suare aku laen , and dye dpat tahu yang aku tak sehat :) tapi sokay nnty baek la tue -..- time tngah oncall dngan abg aku juz tnye dye dah mkn ke blom and he said dah ubat pon dye dah mkn ? dye ade ckp suh aku jage diri aku elok2 jgn nakal2 ;) jgn buat bnda tak elok dekat luar and dye ckap mybe ny last dye denga suare aku , dye denga aku gelak and last dye dapat jage aku . klukorang jadi aku mesty korang tacing abis kan -..- dye kate dye ade sakit jantung jugak sbb terlalu isap rokok . humm weyhh tak bole terima ah klu dye dah tade . rindu gle nnty aku dengan dye kan walaupuun dye cume abang angkat tapi dye jela yang selalu ambik berat pasal aku , and aku tak kesah topp aku habis sbb aku call dye . humm hope tak jadi lah bnda bukan2 dkat dye :< nasib lah tyme oncall aku ingt nak rakam suare dye , yeahh buat lepas rindu dekat dye nnty :) *abang jgn tinggal kan adik tao . mybe ite jauh abg dok t.intan tapi sumpah abng adik syg gile dekat abg , abg slalu jage  adik kan . klu ade ade prob abg yang nasihat kan adik . and pless jgn tinggal kan adik ;'[ hummm ~