tahniah



hey reader :) samekom -..- korang sehat //? happy tak ? klu yang happy tue untong la kann . org len sume happ aku ?> hah fuck dho mlam tue aku nangis sbb spe ? tak payah la aku nak metion name dye kat sini kan . anyway nak ucap thanks bnyak2 dekat AMIN a.k.a ALEXENDRA AVENS ;) sbb semalaman dye je yang layan aku , dye buat aku senyum balik :> tapi malu ah time tue dye tahu aku gado gan capitain and dye nmpak mate aku merah :P  ouhh goshhh tapi sokay lah watlekk dahh ;] guys . patot tak aku mara dye lame2 ? sbb dye tak ingt langsung 14.12.2011 padahal tue hari aniversarry kite org ? tapi kali nieh dah masok due kali la . so how ? yeaaa kesian mmg rindu kat dye . nak sngt dye call tahn nyanyi tok aku kan , tapi tak pon dye tak pujok aku cm tue :) tapi mlm smlam kite skype dengan amin . than ta tahu nak buat ape dye pergi nyanyi kan tok kite sumpah terharu gile . mmg lah dye nyanyi pon sbb suke2 je but capitain pon tak slalu buat kat kite macam tue kan :> tapi org laen pulak yang boleh happy kan kite , ahhhhh :> untill now kite tak baek lagy dengan dye , apitain text kite minta maaf macam tue je :> tak macam dulu :) klu dulu kite tacing or marah dye sikit je . mesty kelam kabut dye text kite dye call kite sampai kite jawab :] tapi skrg dah tak / ta tahu lah knp kite organg dah tak macam dulu kan (!) aku nak dye yang dulu slalu amik berat pasal aku -..- and aku tanak dye yang skrg dah tak peduli dah pasal aku :' mybe salah aku eh ? dye berubah macam tue ? aku pumpan , takan aku nak terhegeh2 dekat lelaki walaupun dye bf aku :> errr damnn gile lah malam tuee :> sumpah aku ckap klu bole aku dah tak nak ingt 14.hari bulan tue hari ape :> buang mase klu kite jeh terhegeh2 org tue buat ta tahu kan :> kay isma chill lahh mmbe2 koe ade nak happy kan koe :P not in mood tonight :> kbye